Menghilngkan Diri

Oke This Girl Name AIN , oke knl dia pon tahun lepas x silap larh knl kat FB dalam Group Community Mixtera , knl pon chat time ramai2 dlam group 2 je , pendek kan cerita nye dia jadi adek angkat = = ' ,  ohh cerita nye kite orang memang rapat setiap kali keluar KL jumpa dia selalu lepak dengan dia . Antara aku dengan dia dah mcm adek beradik btl dia selalu kongsi masalah dengan aku , dan aku mampu nasihat dan tolong je larh ( Time Oke ) , But 1hari tu dah dpat BOYFRIEND , dia syang sangat2 kat bf dia 2 , dan tiba2 dia menghilangkan diri dan putus conctc dengan aku mcm 2 je , time SINGLE , dia janji mcm2 dengan aku , yg dia x kan lupa kan aku dan tinggal kan aku , sbb sayng kan aku sangt ye ke -,- , dia berubah segala2 nye sbb BOYFRIEND dia , oke fine now dah lame ko tinggal kan aku adek = = ' . Aku cuma harap ko selamat dan bahgia , BYE Puffyy Munchet , thanks Everthing Janji ko aku masih ingat dan aku tetap tunai kan janji aku kat ko Ain ,

No comments:

Post a Comment