So Miss You Masturah Mansor

Masturah Mansor , Snap Buat Muka Comeel Pulak Tahu COMEEL :D , wehy aku RINDU dia ni wehy Sumpah Rindu Giler2 sampai btl2 jadi gile dah ni hehehe . Dah lame x on call dengan dia malam :'( , ye larh harap maklum dua2 penat dan busy kan , tapi rindu dia sngat sejak x on call susah dah nak tido dengan x senang hati dan x lena , aku rindu dia ni sngat2 , Bile lah kan jodoh nak jumpa lepaking dengan dia lagi nye , rindu bangat ni sehy nak HUG dia :'( , Mak Nak Jumpa Dia Mak :( . apa pun memang rindu dia sngat2 dah lame x borak2 gurau2 dengan dia dlam fon , apa pun aku memang Sayang dia Padat - Padat dan Rindu Dia Gile - Gile Smpai Jadi Gile :P . Aku memang x kan lepas kan dia dalam tangan aku sbb dia sorang je faham perasaan aku dan faham segalanye pasal aku , HARAP dengan dia FOREVER . Bye I Love You So Much Forever Muah Muah Masturah Mansor :D

Post Ini Di Tulis Pada Tarikh : 24.6.2011
                                 Waktu : 03.40 Am

Miss U So Much

No comments:

Post a Comment